Filter op communicatieplatform:

ServiceDesk

Oplossing voor het behandelen van binnenkomende telefoongesprekken. Biedt veel functies voor een zeer aantrekkelijke prijs. Verdeelt gesprekken over medewerkers met open/gesloten-profiel, welkomsttekst, keuzemenu en wachtrijmelding.

Duidelijke gespreksverdeling
Verdeelt gesprekken over agenten op basis van een bepaalde volgorde (eerst beschikbaar, langst beschikbaar of een vaste volgorde) of op basis van het nummer van de beller of het gebelde nummer.

Real-time rapportage
De Real-time rapportage geeft een helder overzicht van de drukte van de Service Desk en van de prestaties van de agenten.

ServiceDesk is geschikt voor:

Functionaliteiten

Real time rapportage

Koppeling met CRM systeem

Statistieken verzamelen

Instelbare nabewerkingstijd

Aan-/afmelden

Automatische beantwoording gesprekken

Wilt u meer informatie over:

ServiceDesk

8 2
*) vereist
Waar te koop?

Waar te koop?

Via een netwerk van gerenom-meerde resellers leveren we onze PeterConnects producten.

Bekijk ons reseller overzicht

Reseller worden?

Reseller worden?

JDM Software levert producten met garantie en ondersteunt de reseller met goede 3e-lijns support.

Neem contact met ons op

Vragen?

Vragen?

Heeft u vragen over onze PeterConnects-producten of een andere vraag?

Neem contact met ons op

Diversen

JDM Software
PeterConnects is een product van
JDM Software
JDM Software is een officiele partner van Cisco
Copyright © 2017 JDM Software
Deel PeterConnects website:
Naar boven